עלה לו הכץ • "משה העביר את ישראל 40 שנה במדבר, אנחנו בשש שנים"

    שלמה בן יוסף No Comments on עלה לו הכץ • "משה העביר את ישראל 40 שנה במדבר, אנחנו בשש שנים"
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה ישראל כ"ץ, פתח הבוקר (ב') את מסיבת העיתונאים של חברת נת"ע בת"א לקראת תחילת העבודות על הרכבת הקלה: "אנחנו נמצאים כאן היום בנקודה מאוד משמעותית – ממש יוצאים לדרך בהקמת מה שקרוי ״הקו האדום״ מפ״ת ועד בת ים. אין שום ספק שבמציאות הישראלית, כשאני מסתכל על גוש דן בתור המרכז העסקי, מרכז האוכלוסייה הגדול ביותר והמקום אליו כולם מגיעים, אנחנו נוציא לדרך את העבודות שישנו מציאות ויצרפו את גוש דן ואת תל אביב לעולם המתקדם.

    זה לא יאומן שלמעלה מ-60 שנה זה לא קרה בזמן שמדינות מפותחות אחרות הקימו מערכות להסעת המונים. הניחו אבני פינה, היו הצהרות, אבל מעשים לא היו. אני נכנסתי לתפקידי לפני 6 שנים, ומצאתי מציאות שבה יש זכיינים אבל אין ביצוע. כל גורמי המקצוע של משרד התחבורה והאוצר הגיעו למסקנה פשוטה וברורה- הזכיינים לא היו מסוגלים בשום דרך לבצע את הפרויקט. לא היתה סגירה פיננסית ולא היתה לכידות אמיתית של ארבע הקבוצות. ההחלטה היתה האם ממשיכים לדשדש או יוצאים לדרך אחרת יחד עם נת״ע שהוקמה לצורך העניין הזה ועברה רה-ארגון. והנה אנחנו נמצאים כאן היום.

    בכל פעם שהבטחתי שהרכבת תצא לדרך, קם מישהו עם השגות כאלה ואחרות. והנה אנחנו עומדים בפני תחילת העבודות עצמן. אני חייב לומר שאני הנחיתי את גורמי המקצוע לשקיפות מלאה, על מנת שהפרויקט יהיה חשוף לכולם, וכל אחד יקבל את המידע. אם משה העביר את ישראל 40 שנה במדבר- אנחנו הולכים לעשות זאת בשש שנים. זה יהיה קשה אבל נעשה זאת.



    0 תגובות